niedziela, 24 stycznia 2016

#9 TMI TAG (too much information)



#Sigala - Easy Love 
  
Hej kochani. Wybaczcie, że tak długo nie było postu, ale w ogóle nie miałam czas go napisać. Dzisiaj też przychodzę do was znowu z TAGIEM , gdyż nie mam kompletnie czasu żeby napisać jakiś fajny, porządny post i zrobić zdjęcia. Myślałam żeby zrobić dla was moją codzienną pielęgnacje, może w przyszłym tygodniu się za to zabiorę. A teraz łapcie post z pytankami, jest ich mnóstwo, ale mam nadzieje że nie zaśniecie przy czytaniu ich haha :)

1. Co masz na sobie?
Aktualnie mam na sobie luźną bluzkę i legginsy :)
2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Byłam i nadal jestem zakochana.
3. Czy kiedykolwiek miałaś "straszne zerwanie"?
Nigdy.
4. Ile masz wzrostu?
Mam 162 centymetry wzrostu.
5. Ile ważysz?
Ważę 60kg :(
6. Jakieś tatuaże?
Nie, ale może kiedyś :)
7. Jakiś piercing?
Tylko w płatkach ucha, ale i tak nie noszą kolczyków. 
8. Ulubiona para filmowa/telewizyjna?
Nie mam.
9. Ulubiony program (serial)?
Nie mam.
10. Ulubione zespoły?
Nie mam haha.
11. Za czym tęsknisz? 
Za pewnymi wydarzeniami :)
12. Ulubiona piosenka? 
Aktualnie: Duke Dumont - Ocean Drive 
13. Ile masz lat? 
Aktualnie 19, ale 5 czerwca będzie już 20 :(
14. Znak zodiaku?
Bliźnięta.
15. Czego szukasz u partnera? 
Zaufania i wierności, dla mnie to podstawa!
16. Ulubiony cytat? 
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia" Jonathan Carroll
17. Ulubieni aktorzy? 
Nie mam.
18. Ulubiony kolor? 
Czarny, biały i szary.
19. Głośna muzyka czy cicha? 
Oczywiście, że głośna :P
20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna? 
Najczęściej do swojego łóżka.
21. Jak długo zajmuje Ci prysznic? 
Raczej szybko, około 10 minut.
22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano? 
Tylko 30 minut :)
23. Biłaś sie kiedyś z kimś?
Z tego co pamiętam to tak, z koleżanką w podstawówce haha
24. Co Ci się podoba u płci przeciwnej? 
Poczucie humoru, zawsze jest specyficzne i to ma się właśnie podoba :)
25. Co Ci się nie podoba u płci przeciwnej? 
Faceci potrafią być naprawdę niechlujni, to jest straszne.
26. Powód dla którego zaczęłaś pisać bloga? 
Nie mam zielonego pojęcia, szukałam jakiegoś zajęcia w wolnym czasie i jakoś zaczęłam pisać bloga :)
27. Czego się boisz?
Śmierci najbliższych mi osób :(
28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Nie wiem, często lubię sobie popłakać dla rozładowania się w danej sytuacji.
29. Kiedy ostatnio powiedziałaś ze kogoś kochasz? 
Przed chwileczką mojemu wspaniałemu chłopakowi :*
30. Co oznacza Twój blogowy nick?
Praktycznie nic, to była pierwsza lepsza nazwa jaka wpadła mi do głowy przy zakładaniu bloga :)
31. Ostatnia przeczytana książka? 
Nie pamiętam jaka to była książka :)
32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Grey
33. Co ostatnio oglądałaś (serial TV)? 
Szkoła HAHAHA
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś? 
Z moim chłopakiem.
35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms? 
Miłość hah :)
36. Ulubiona potrawa?
Oczywiście, że śląski obiad :)
37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Jakieś egzotyczne miejsce :)
38. Ostatnie miejsce w którym byłaś ? 
Centrum handlowe.
39. Czy ktoś Ci się teraz podoba? 
Mój chłopak oczywiście :)
40.Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś? 
W niedzielę mojego chłopaka na do widzenia :)
41. Kiedy ostatnio ktoś Cie obraził? 
Kurcze, nie pamiętam.
42. Ulubiony słodki smak?
Arbuzowy :P
43. Na jakich instrumentach grasz ?
Nie gram na żadnym instrumencie niestety.
44. Ulubiona część biżuterii ? 
Naszyjniki :)
45 . Sporty, które uprawiasz?
Nie uprawiam żadnego sportu.
46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś? 
"Bo we mnie jest seks..." hahahahaha
47. Ulubiony tekst na podryw ? 
Nie mam ulubionego tekstu na podryw haha :)
48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu? 
Nie.
49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie? 
Z moim chłopakiem i rodzicami :)
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Wszyscy chętni, którzy dowiedzą się o tych pytaniach i będą mieli ochotę zrobić z nimi POST :)

Dzięki wszystkim za przeczytanie tego posta i do zobaczenia w kolejnym! :)
Obrazek został zaczerpnięty ze strony www.tumblr.com


ZA KAŻDY KOMENTARZ DZIĘKUJĘ!
NAPISZ LINK DO SWOJEGO BLOGA A NA PEWNO ZAJRZĘ!
ODPOWIADAM NA OBSERWACJE ZA OBSERWACJE!




58 komentarzy:

  1. Bardzo długi ten Tag :O Ale fajnie się czytało :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje, nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. długie te tagi :D
    http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pytania:)
    pozdrawiam!
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. również uwielbiam naszyjniki<3
    obserwuję i zapraszam do siebie, czekam na rewanż:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiamy tagi na blogach, pokazują twórcę z jego prawdziwej strony.
    Świetny post, tak trzymaj!

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mimo, że jesteś ode mnie starsza o 4 lata, to jesteś niższa
    ja mam niecałe 164 cm haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tego typu posty. :)
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tag, chyba się skuszę i niedługo sama go zrobię.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny tag ;)


    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Krótkie, fajne pytania i takie też odpowiedzi, przez co swietnie sięczytało :)

    mogłabys poklikac w linki w tym poscie ? Będę bardzo wdzięczna :) by-vanys.blogspot.com

    Pozrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny TAG, super się czytało :D OBSERWUJĘ
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super odpowiedzi, dużo osób w wieku nastoletnim w takie kolory właśnie się ubiera. Też bardzo lubię ocean drive :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te same kolory co Ty :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny tag ^^

    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się szykuję 30 min ;) Ciekawy Tag ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  16. Cytat swietny :D szkoda że nie każdy rozumie :D
    mogę prosić o kliki w poście ? :D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/newdress-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super tag! :)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjemnie się czytało Twoje odpowiedzi. <3
    ___

    Zapraszam na swojego bloga i zachęcam do obserwacji (odwdzięczę się tym samym):
    http://arizoons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny tag, przyjemnie się czytało ;)
    Obserwujemy? Daj znac u mnie na blogu :)
    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy i inspirujący tag!
    Ja dopiero zaczynam! http://julia-korocinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie się czytało
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pytałaś mnie o wspólną obserwację ;)
    Ja już dodałam, twoja kolej :D

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice post! Please view my blog! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię takie luźne posty :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Suuper tag, świetny jest ten cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny post :)
    obserwuje i licze na to samo :D
    paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ale jesteś młodziutka:D też bym chciała znowu 20 lat mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy tag :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam tagi ! <3 Fajny blog :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny tag i fantastyczny cytat ! :)

    http://pannajulianna27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny tag, ja również często płaczę i może to dziwne, ale w pewnym stopniu pomaga mi to :)

    miss-nad-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super tag! I boski blog
    Wpadniesz do nas, jak będziesz miała czas?
    niespotykanne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne są takie posty, dużo można dowiedzieć się o drugiej osobie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurczę chyba też zrobię ten tak bo jest super <3
    Świetne odpowiedzi :**
    Masz świetny adres bloga XD Teraz go śpiewam XDDDD
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. EE tam 60 kg to nie aż tak dużo... ja ważę za mało i jest mi z tym źle :( Możesz mi oddać z 5 kg :)
    Mój blog-klik♥ - Zapraszam, dopiero zaczynam :)



    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny jest ten TAG! Też uwielbiam naszyjniki :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię czytać tagi, po są to posty luźne i relaksujące :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny Tag! :) Chyba też muszę napisać :) Czy mogłabyś poklikać w 3 linki nad zdjęciami, to dla mnie bardzo wazne :) http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html i jeżeli masz ochotę na obserwację za obserwację to proszę odezwij sie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super post !
    http://zmiloscidozdjec.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  42. Ostatnie miejsce, w którym byłam to również centrum handlowe ;) Fajne odpowiedzi
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Super Ci wyszedł ten tag , chyba sama taki zrobię :) .
    Obserwujemy ? :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. To są również moje ulubione kolory :3
    Świetne odpowiedzi, pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne odpowiedzi :) Miłości i wytrwałości z chłopakiem! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny Tag :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię ten tag, bo poprzez niego wiele się dowiadujemy :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Post bardzo fajny, czytelnicy mogą się czegoś dowiedzieć o autorce;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. fajnie odpowiedzi , spodobał mi sie twoj blog :] co powiesz na wspolna obserwacje ? jesli tak to zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  50. Też zaczęłam czytać Szarego II część, ale jakoś nie mogę przez niego przebrnąć :D zaczęłam inną książkę ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  51. Hahhah ta piosenka... :D Super tag!

    http://passionismygreatlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń