piątek, 18 grudnia 2015

#6 CHRISTMAS TAG

 # Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You


Hej kochani. Z okazji tego, że zbliżają się święta, to mam dla was świąteczny TAG.
Zapraszam do czytania :)


1. Wolisz w święta chodzić w piżamie, czy elegancko się ubrać?
Ja raczej preferuje luźny styl ubierania się, więc w święta preferuje jaką koszulkę czy koszule i spodnie, choć może w tym roku poszaleję i założę jakąś spódniczkę :)


2. Gdybyś mogła w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by to był?
Jednej osobie? Powiedzmy, że moi rodzice połączą się w jedną osobę i kupiłabym im jakiś fajny wspólny prezent, a co! :P

3. Czy prezenty otwierasz rano czy wieczorem w Wigilię?
U mnie zawsze prezenty otwiera się zaraz po zjedzeniu kolacji Wigilijnej :)

4. Czy kiedykolwiek zrobiłaś domek z piernika?
Nigdy! :)

5. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Najczęściej odpoczywam sobie, czytam książki, oglądam dużo filmów, spędzam czas z najbliższymi osobami, bo tak to moje życie składa się gównie z chodzenia do szkoły i uczenia się plus sprzątania haha :)

6. Ulubiona świąteczna potrawa?
Barszcz z uszkami MNIAAAM!

7. Twój ulubiony film świąteczny?
No oczywiście że Kevin sam w domu  :P
8. Makowiec czy sernik?
Sernik :)

9. Czy kiedykolwiek ulepiłaś bałwana?
Och i to ile razy, co roku muszę zrobić bałwana, nawet takiego malutkiego ale musi on być :)

10. Co wolisz - Wigilię czy pierwszy dzień Świąt?
Wigilię, bo wtedy czuje się ten niesamowity klimat :)

11. Białe czy kolorowe lampki choinkowe?
Białe lampki muszą być :)





Wszystkie inspiracje, zdjęcia zostały zaczerpnięte ze strony www.tumblr.com
Do zobaczenia w kolejnym poście! :)
 
 
ZA KAŻDY KOMENTARZ DZIĘKUJĘ!
NAPISZ LINK DO SWOJEGO BLOGA A NA PEWNO ZAJRZĘ!
ODPOWIADAM NA OBSERWACJE ZA OBSERWACJE!

63 komentarze:

  1. Uwielbiam takie posty <3 Świetne odpowiedzi :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak ja lubię takie posty! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ulepienie bałwana to podstawa:D ja tylko czekam na śnieg;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tag :) Kto nie lepił bałwana :D
    Pytałaś o obserwację,ja już obserwuję teraz twoja kolej :)
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. również już obserwuje ;) Ciekawe pytanka i odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny TAG. U mnie pojawi się już w sobotę :)
    Obserwujemy! Osobiście mi się podoba twój blog, więc dl a mnie nie ma problemu. Czy to działa w obie strony ? :)
    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowo. Zapraszam na konkurs u mnie. Dużej konkurencji nie ma ;)

      Usuń
  7. Z ulepieniem bałwana w tym roku możesz mieć mały problem :P
    Fajny tag oby więcej takich!
    Pozdrawiam cieplutko (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham świąteczne posty ♥
    Ja również uwielbiam spędzać przerwę świąteczną nad jakąś dobrą lekturą <3

    Obserwuje ;)
    nixixa09.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super tag! Ciekawe pytania i odpowiedzi ja już obserwuję ♥
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. biale laampki :) zapraszam na rozdanie ZOEVA madziakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja raz ozdabiałam domek z piernika, bardzo fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny post :P my tez zawsze otwieramy prezenty po zjedzeniu :P
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejuu, jak ja nie lubię barszczu hahah, dziwna troche jestem :D.
    Zaproponowałaś obserwację, zacznij a od razu się odwdzięczę. Mogłabyś poinformować mnie u mnie jakbys zaobserwowała? Ja zrobiłabym to samo :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje :)Bałwanka chyba w te święta nie ulepimy :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe inspiracje ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    pozdrawiam cieplutko ;)
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie tak samo otwieramy prezenty, super tag !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. rowniez obserwuje , pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny tag !
    WESOŁYCH ŚWIĄT :))
    Zapraszam do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny tag.
    Sama nie długo go wstawię.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Również wole się luźno ubrać niż elegancko haha :)

    Zapraszam do siebie! Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie!
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie też zawsze prezenty otwiera się po wigilii, u niektórych z rana, nigdy się z tym nie spotkałam ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  22. Też uwielbiam barszcz z uszkami! :D
    Fajny tag :* Może wsolna obserwacja? Daj znać :3 Pozdrowionka C:
    http://vickystyle93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam czytać takie właśnie tagi,a twój jest świetny, ja natomiast najbardziej lubię pierogi mojej babci! Zapraszam na nowy post i obserwuję
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny tag, aż mnie zainspirowałaś, może też zrobię :)


    mery-neon.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam ten ból... wychodzisz z domu w wigilijny poranek, chcesz ulepić bałwana, a śniegu brak! :c Pozdrawiam cieplutko!

    blonddreamer.blogspot.com - zapraszam też na mój blog! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Już obserwuę :* Czekam na rewanż :3
    http://vickystyle93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja oczywiście w świeta elegancko bo jest duuuży zjazd rodziny haha

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tez nie robiłam domku z piernika :D

    Zapraszam-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię zimę lubię święta a najlepiej w szczerym towarzystwie. :)
    Na prośbę ... zaczęłam obserwować:)
    www.madame-White.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety już po świętach, ale świetny tag ;P
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam --> Klik !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałaś o obserwację, więc obserwuję i liczę na rewanż ;D
      Mój Blog

      Usuń
  31. Super tag. Bardzo lubię takie posty :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne odpowiedzi i cudne inspiracje! :)
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba z 9 punktem w tym roku będzie problem haha :D
    Zgadzam się na wspólną obserwację, ja już zaczęłam, czekam na ciebie :)
    Zapraszam na mojego bloga
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pytałaś o obserwację,możesz zacząć,a na pewno uczciwie się odwdzięczę ;D

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  35. Również uwielbiam barszcz z uszkami!

    Może obserwacja? :) http://lovewhitehair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny tag :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie - http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny tag :)
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Też lubie serniczek!
    Wbijaj do mnie i napisz co sadzisz :p ps. Jak zrobilas taki szablon?
    Olkha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Też odpowiadałam na podobne pytania, ale już 1 grudnia :)
    Super odpowiedzi i pytania!
    wspólna obsrwacja?
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super! Obserwuję :)
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Umm.. ja wolę barszcz z ziemniakami i właśnie dla siebie przerobiłam trochę ten barszcz, który mama podaje podczas Wigilii. XD

    Outsider's eyes, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. obserwuję i liczę na rewanż :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Pytałaś o obserwację ja już , teraz twoja kolej :)
    Też bardzo lubię Kevina :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  44. Takie posty są najlepsze <3
    Zapraszam cie mega serdecznie na moje dwa blogi, mam nadzieje, że ci się spodoba :)
    Z opowiadaniami:
    http://angell-story.blogspot.com/
    I o mnie :)
    http://myhearrt-mysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Swietny tag, ale już po świętach :/. ZApraszam do mnie może obserwujemy? Jak co daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Interesujący tag, my również zrobiłyśmy ale jednak miałyśmy inne pytanka.. O.o
    Też tak mam że zawsze chociaż jeden bałwan musi być, hehe :) No ale niestety jak na razie nie ma u mnie śniegu...
    Co powiesz na wspólna obserwację? Daj znać :) - littleleek.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Super tag!
    p.s Już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapraszam do siebie! (podczas zmiany nazwy bloga straciłam wszystkie komentarze, za co z góry przepraszam)
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaki fajny tag! Widzę, że mamy dużo wspólnego! :D Obserwujemy?

    NOWY POST
    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałam na Twój komentarz jak możesz to zerknij :)

      Usuń
  51. Świetny tag. Na wiele pytań odpowiedziałabym podobnie. Też lubię barszcz z uszkami haha
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Kocham takie posty! Genialnie odpowiedzialaś. Inne posty też są niezłe, oby tak dalej :)

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń