środa, 30 grudnia 2015

#7 Sylwester i Nowy Rok





# David Guetta - Bang My Head feat Sia & Fetty Wap


Hej wszystkim!
Och tak!  Nadchodzi ten czas na który zapewne duża ilość osób czekała, czyli sylwester! Czas zabawy, spędzenia czasu ze znajomymi i picia dużej ilość alkoholu ( no nie wszyscy ). Ja w tym roku jakoś nie mam ochoty się bawić, ale ja tak zawsze :) Może wybiorę się z chłopakiem na ten sylwester z Polsatem, bo mój chłopak jest z Chorzowa i do sceny mamy bardzo blisko, ale to się jeszcze zobaczy.  Ja ogólnie w ten czas skupiam się na pozostawieniu tych wszystkich rzeczy które działy się w tym "2015 roku" a skupiam się na planach na "2016 rok". Oby był on lepszy niż ten 2015, dla mnie chyba jeden z najgorszych, ale pozostawmy to już za sobą :)
A jak u was? Był dobry czy zły? :P

Chciałam dla was przygotować jakiś Noworoczny TAG, ale jak pomyślałam, że znowu ma być TAG to wolę sobie go odpuścić i powiedzieć coś o tym co się działo i jakie mam plany na 2016 :)
Ogólnie tak jak wspominałam wyżej 2015 to był chyba jeden z najgorszych roków jakie mi się przydarzyły, gównie chodzi mi o tą głupią maturę, bleeee masakra totalna. Spędziłam tyle godzin przy książkach, nigdy w życiu się tak nie stresowałam jak wtedy. Przez nią przytyłam 8kg :o Jednak zdałam ją z małymi poprawkami, ale ją mam i nawet dobrze mi poszło. Następnie nowa szkoła, nie poszłam na studia gdyż w moim przyszłym zawodzie studia to tylko małe dopełnienie, gdyż uczę się jako elektroradiolog, a studiów magisterskich niestety jeszcze nie ma :( A praca w tym zawodzie bardzo mi się podoba :) Ogólnie plany w tym roku bardzo mi się zmieniły :)
Przyszły rok musi być inny, lepszy. Planów mam dużo, ale główne postanowienie to zmienić tryb życia, zmienić dietę i schudnąć, wrócić do mojej starej wagi. Mam nadzieje, że mi się uda! Również muszę zadbać trochę o moje zdrowie bo nie jest też za dobrze, zaniedbałam się trochę z tym.
A wy macie jakieś postanowienia na Nowy Rok? :)










Dzięki za czytanie i życzę wam wszystkiego co najlepsze na ten nadchodzący Nowy Rok 2016!
Do zobaczenia!
Wszystkie inspiracje, zdjęcia zostały zaczerpnięte ze strony www.tumblr.com


ZA KAŻDY KOMENTARZ DZIĘKUJĘ!
NAPISZ LINK DO SWOJEGO BLOGA A NA PEWNO ZAJRZĘ!
ODPOWIADAM NA OBSERWACJE ZA OBSERWACJE!

24 komentarze:

  1. super post
    Szczesliwegp Nowego Roku !

    ZAPRASZMA DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też nie był jakoś nadzwyczajnie udany :( Ale mam nadzieję, że 2016 będzie lepszy.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. 2015 był udany, a 2016 będzie jeszcze lepszy. Z natury jest ze mnie optymistka :)
    SZCZĘŚLIWEGO 2016!

    blonddreamer.blogspot.com Zapraszam ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie 2015 nie był zły ale 2016 może być lepszy ;)

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie 2015 był nawet dobry ... zdałam maturę, technika. No i chyba to wsYstko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój 2015 rok też był najprawdopodobniej jednym z najgorszych, czy nawet własnie tym najgorszym. Dlatego mam bardzo duże oczekiwania jeśli chodzi o 2016 rok... Oby był lepszy :)
    Tobie również tego życzę! ^^
    Zapraszam do nas - littleleek.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post!
    Zapraszam do siebie. Nowy post. WHAT I GOT FOR CHRISTMAS 2015! life-that-inspired.blogspot.com
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie czytało się ten post! Jestem po wrażeniem :* Wszystkiego dobrego w nowym roku :* !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :) też mam nadzieje że 2016 będzie lepszy :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój blog jest bardzo ciekawy. Super piszesz. Zostanę tu na dłużej. Zapraszam do mnie :)) karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby ten 2016 był dla nas lepszy niż poprzedni
    Jeśli możesz kliknij u mnie.
    Jeśli masz ochotę na obserwację i wspólne komentowanie postów daj znać
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemny wpis i bardzo klimatyczny blog :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje? Chętnie zostałabym u Ciebie na dłużej!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie 2015 był wprost tragiczny, żeby nie powiedzieć inaczej. Cieszę się, że już się skończył i mam ogromną nadzieję, że 2016 przyniesie więcej szczęścia, uśmiechu i w ogóle, że generalnie będzie lepszy. Tego życzę sobie i Tobie. Wszystkiego dobrego! :)

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miło wspominam rok 2015, ale oczywiście mam nadzieję, że 2016 będzie lepszy!! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania!: )
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja Sylwestra spędziłam w domu, odpoczywając od codziennego biegu. I jestem bardzo wdzięczna za to, że miałam taką możliwość.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja Sylwestra spędziłam najpierw z rodziną a potem z koleżankami. Mam nadzieję, że 2016 rok będzie lepszy :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego :)
    Ja spędziłam Sylwestra na balu w restauracji, bawiłam się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, od MR czy TK. Ja jestem po ogólniaku, jak skończę tę szkołę to będę miała po prostu zawód. Jeżeli chodzi o studia to mam w planach po skoczeniu tej szkoły się na nie wybrać i na ten sam kierunek tylko, że będę mieć licencjat, a to będzie tylko dopełnienie do mojego zawodu,gdyż są one dobre dla osób już o tym zawodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. najlepszego życzę ci w Nowym Roku ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam teraz testy gimnazjalne i sama się bardzo stresuje, mam nadzieje, że pójdą mi dobrze. Proszę nie strasz.. Nie wiem czy maturę to ja przeżyje.


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam kilka postanowień, mam nadzieję, że wszystkie się spełnią! :)

    Zapraszam do siebie!
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę powodzenia w realizacji !
    Zapraszam do siebie Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń