środa, 4 listopada 2015

#0 Pierwszy post?!


#Møme - Aloha feat. Merryn Jeann 

Hej wszystkim tym, którzy tutaj wpadną przez wypadek!
Pierwszy post?! Oj nie wiem co w ogóle tutaj napisać. Może coś o sobie? No nie wiem.
Blog będę prowadzić tylko dla swojej przyjemności, od zawsze chciałam go założyć, ale nigdy nie miała jakoś odwagi i chęci to zrobić. Może to było tylko strach przed tym, że ktoś z moich bliskich znajomych to zobaczy? A mam to już gdzieś, trzeba czasami pomyśleć o sobie!
Blog będzie dosłownie o wszystkim i o niczym. Będę dzielić się z wami moimi przemyśleniami czy będę pokazywać co dzieje się u mnie czy jakieś nowości kosmetyczne czy ubraniowe.. No kurcze, wszystko i nic.
Mam nadzieje, że przyjmiecie mnie dobrze (to coś nowego dla mnie) i będziecie wpadać do mnie :)

Do zobaczenia w kolejnym poście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz