piątek, 20 listopada 2015

#2 TAG O Mnie!

# Calvin Harris - Thinking About You ft. Ayah Marar



Hej wszystkim! Dzisiaj mam dla was TAG. Pytania będą o mnie, bo chcę żebyście poznali mnie troszkę lepiej. Postaram się pisać krótko, zwięźle i na temat. Mam nadzieje, że spodoba i zapraszam do czytania!

1. Jak masz na imię?
Mam na imię Justyna.

2. Kiedy masz urodziny?
Urodziny mam 5 czerwca.

3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Nie studiuję. Uczę się w szkole medycznej jako technik elektroradiolog. 
A moją wymarzoną pracą z dzieciństwa był hodowca koni.
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Mam chłopaka.
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham wszystkiego co wpadnie mi do ucha :)
6. Czy pracujesz?
Nie pracuje.
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Na pewno szczerości i wyrozumiałości.
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Do mojego chłopaka lub mamy.
9. Ulubione jedzenie?
PIZZA!!!
10. Ulubiona część garderoby?
Spodnie,spodnie i jeszcze raz spodnie :P
11. Czy masz zwierzątka?
Tak, mam psa.

12. Ulubione miejsce?
Zdecydowanie mój dom.
13. Czy masz drugie imię?
Tak, Maria. Nie lubię tego imienia.
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Oj takiego teraz nie ma :P
15. Ulubiony napój?
Herbata.
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie? 
Calvin Harris - Thinking About You ft. Ayah Marar
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Oj nie wiem, nie myślałam jeszcze o tym :P
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Nie uprawiam żadnego sportu.
19. Ulubiona książka?
7 razy dziś Lauren Oliver
20. Ulubiony kolor?
Raczej kolory: czarny, biały, szary i niebieski.
21. Ulubione zwierzątko?
Konie :)
22. Ulubione perfumy?
Nie mam.
23. Ulubione święto?
Boże Narodzenie!
24. Czy skończyłaś liceum?
Tak. O profilu biol-chem-fiz. Masakra!
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Jakoś nie przepadam za wyjazdami za granicę, byłam raz, w Czechach.
26. Czy mówisz w innych językach?
W języku angielskim, zam również niemiecki ale jakoś nie przepadam za nim, więc tylko angielski :P
27. Czy masz rodzeństwo?
Nie.
28. Ulubiony sklep?
Bershka.
29. Ulubiona restauracja?
Nie mam.
30. Czy lubisz szkołę?
Hahahaha nie!
31. Ulubiony film?
Nie mam.
32. Ulubiony program w telewizji?
Nie mam.
33. PC czy Mac?
PC.
34. Jaki masz telefon?
Samsung galaxy S4.
35. Ile masz wzrostu?
Mam 162cm.


To wszystko na mój temat. Moje życie nie jest zbyt interesujące, ale mam nadzieje, że choć trochę mnie poznaliście :)



18 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam herbatę i bershkę. ♥

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe fakty ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    jeśli Ci się u mnie spodoba-zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię herbatę, kolor niebieski, J angielski (w ogóle to polubiłam co tak na poważnie teraz, w trzeciej gimnazjum), też nie uprawiam sportu o mam na drugie Marysia :)

    niedoskonaloscwdoskonalosci.blogspot.com
    blogartysty.blogspot.com
    Zachęcam do zajrzenia, w razie spodobania się blogów proszę o obs :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam Boże Narodzenie! Herbatę piję codziennie ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie na blogu ;)

    http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  5. Ciekawy post, fajnie napisany <3 zdjęcie sliczne
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy TAG, zamierzam przeczytać 7 razy dziś :d
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za miłe słowa, zaobserwowałam, zapraszam do siebie :)

    http://maladlakobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię czytać posty, w których można si więcej dowiedzieć o autorce bloga :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że zrobiłaś takiego posta bo fajnie jest wiedzieć kim jest osoba pisząca bloga :)


    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisalas ze zaobserwowalas moj blog, niestety zaden obserwator mi nie doszedł
    Pozdrawiam, świetny post :)
    masubiendo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam pojęcia dlaczego, ale tak czy inaczej zaobserwuję Twojego bloga i będę czytała posty na bieżąco :))
    pozdrawiam :)
    masubiendo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie tagi, bo dużo można się dowiedzieć o drugiej osobie :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że jesteś niziutka, jak ja ":D

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie się czytało fakty o Tobie :)) u mnie tag LBA ;)
    Może wpadniesz? I jeśli masz ochotę na wspólną obserwację, jestem za :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń