czwartek, 25 lutego 2016

#11 LAZY DAY TAG

 
#Jack Garratt - Breathe Life


Hej kochani! W końcu znalazłam czas żeby coś tutaj napisać. Aktualnie mam ferie, trochę odpoczynku, ale jednak dalej nie mam na nic czasu. Dzisiaj miałam wolny dzień, więc dosłownie nic nie robiłam :P Ze względu na to, że dopiero teraz mam ochotę cokolwiek zrobić to mam dla was TAG. LAZY DAY TAG, czyli jednym słowem leniuchowanie. Przedstawie wam co w taki dzień najczęściej robię, w co się ubieram i tak dalej. Zapraszam do czytania :)

1. Makijaż
W dni kiedy wiem, że nic nie będę robić i wychodzić to nie maluję się wcale, po co. A niech sobie moja skóra na twarzy trochę odpocznie, też jej się należy :P


2. Włosy
Najczęściej nic z nimi nie robię oprócz przeczesania i spięcia ich w kucyk czy kok. Nie używam żadnych produktów do stylizacji.


3. Strój 
Stawiam na totalny komfort, dla mnie dres to podstawa plus skarpetki!


4. Napój
W takie dni preferują herbatkę z cukrem i cytrynką, ale niezdrowe napoje również lubię, taka zimna cola z lodówki, mmm <3


5. Przekąski
No oczywiście, że słodycze. Jakieś batoniki, chipsy czy solony słoneczki, uwielbiam! Ale zdarza mi się zjeść coś zdrowego, jaki banan czy jabłuszko, w lato preferuję arbuza ;P


6. Jak spędzam wolny czas
Najczęściej leżąc w łóżku, uwielbiam wtedy słucham muzyki albo oglądać jakieś fajne filmiki na YT. Jeżeli już ruszę dupsko z łóżka to większość czasu spędzam na graniu w simsy (kocham!) :)


To wszystko, mam nadzieję że ten krótki post choć troszkę wam się spodoba. Mam zamiar przygotować dla was jakiś post o mojej pielęgnacji twarzy tak jak wcześniej wam pisałam oraz post o moim codziennym makijażu i jego kosmetykach :)

Do zobaczenia w kolejnym poście kochani!

ZA KAŻDY KOMENTARZ DZIĘKUJĘ!
NAPISZ LINK DO SWOJEGO BLOGA A NA PEWNO ZAJRZĘ!
OBSERWACJA? NAPISZ A NA PEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ!
JEŻELI MASZ ZAMIAR ZARAZ PRZESTAĆ OBSERWOWAĆ TO NAWET NIE PISZ!



25 komentarzy:

  1. Moje lazy day wyglądają bardzo podobnie :D Choć w sumie jak mam trochę wolnego czasu to robię zdjęcia.
    A w Simsy to dawno nie grałam, może kuszę się przez weekend i sobie zagram. ;)

    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) Szczerze powiem że wykonuje takie same rzeczy jak Ty :)) Pozdrawiam i zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ja jak mam dzień wolny też nie nakładam makijażu oprócz kremu ;P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tak samo, no prócz napojów ponieważ zrezygnowałam z coli niektóry ją lubią inni nie :"D
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny TAG, gdzieś go kiedyś widziałam :) U mnie w taki dzień też rządzą słodycze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy post !
    oby tak dalej ♥
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie też dresy to podstawa! *.*

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie również w ubiorze liczy sie komfort:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi post bardzo się podobał :)


    Nowy post! Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag :) Też w stroju stawiam na komfort.
    Zapraszam MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie podobnie, dodatkowo pyszna kawa latte ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też daję często mojej skórze odpocząć. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. w dresie najlepiej :D

    klikniesz u mnie? :) [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobne upodobania do twoich , a co najważniejsze też jestem Justyna, bo Justyny są cool :) Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga o słodkościach :)
    http://magicznepysznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, takie dni bez makijażu, kok, dresy, herbatka <3 To idealny dzień :D

    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie w tym momencie jestem bez maka-pu, w koku i dresach :D
    Chyba nie powinnam sie do tego przyznawać :))
    Super tag, bardzo mi się on podoba :*

    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jestes na tak :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne:D:D
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje lazy day jest podobne :)Fajny post :)
    Obserwujemy?
    Daj znac u mnie :) http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, na niektóre pytania odpowiedziałabym tak samo.
    Obserwuję :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej informacji u mnie pod najnowszym postem. Serdecznie zapraszam. :)
    http://klleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. w takie dni to ja tylko leżę i oglądam filmy:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak, dres i ciepłe skarpetki to idealny zestaw :D
    Świetny tag!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny tag.
    Obserwuję :3
    pozulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie lubię leżeć w łóżku :) wolny czas spędzam najczęściej na dworze :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html#more

    OdpowiedzUsuń