wtorek, 3 maja 2016

#12 ...

# Skrillex & Diplo - To Ü ft AlunaGeorge

Hej Kochani! Od czego by tu zacząć. Na blogu nie było mnie już 2 miesięce, może i nawet więcej. Dlaczego? Brak chęci? Brak pomysłów? Brak czasu? Tak, tylko i wyłącznie tym mogę się usprawiedliwić. Mam nadzieję, że od teraz będę bywać tutaj częściej mimo że szykują się naprawdę ciężkie dwa miesiące (nauka). Dzisiaj w końcu znalazłam trochę czasu i mam coś dla Was. Stwierdziłam, że dam coś więcej, dam trochę siebie :) Oto "My Social Media". Nie będę się rozpisywać za dużo na ten temat, bo wiem, że dla wielu tutaj są te strony/aplikacje bardzo znane. Zapraszam Was do obserwowania mnie, oczywiście ze wzajemnością. Nick na każdej ze stron niczym się nie różni haha.
Zapraszam!


Nick: jamdzikichrzan
 

Nick: jamdzikichrzan
 
 
Nick: jamdzikichrzan
 
 
Nick: JamDzikiChrzan 
 
Do zobaczenia w kolejnym poście kochani!
 
ZA KAŻDY KOMENTARZ DZIĘKUJĘ!
NAPISZ LINK DO SWOJEGO BLOGA A NA PEWNO ZAJRZĘ!
OBSERWACJA? NAPISZ A NA PEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ!
JEŻELI MASZ ZAMIAR ZARAZ PRZESTAĆ OBSERWOWAĆ TO NAWET NIE PISZ!

 

9 komentarzy:

  1. Ja nie mam akurat tam kąt :D
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Z przyjemnością zaobserwuję.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. snpchat najlepszy ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Życze Ci dużo chęci i pomysłów! Wpadne z chęcią na twoje portale ;)

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Instagram i Tumblr chętnie sobie popatrzę, a Snapchata nie posiadam, choć ostatnio korci mnie pobranie tej aplikacji;)

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam też te portale i z chęcią zaobserwuje :)
    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam snapa, chyba jestem od niego uzależniona ;)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń